Aangifte schade

  • Het Garantiefonds Reizen is verhuisd. Nieuw adres: Kalkoven 5 (b. 0202), 1820 Steenokkerzeel.

  • Faillissement Momentum Travel: gelieve uw schadedossier enkel en alleen hier in te dienen.

arrow
arrow

Schadeclaim bij faillissement

Boekte je een reis bij een reisorganisator of een doorverkoper/reisbureau, lid van het GFG® en is die/dat failliet gegaan? Dan kan je contact opnemen met GFG®. Wij zijn er om je te helpen.

Procedure:

  1. verricht geen betalingen meer aan de gefailleerde want deze zijn in géén geval gedekt door onze garantieverzekering;
  2. vul het schadeclaimformulier hieronder zo nauwkeurig en zo volledig mogelijk in en voeg alle erbij horende bewijsdocumenten toe (maximaal 10 met een maximale totale bestandsgrootte van 5 MB);
  3. de door een benadeelde reiziger gemandateerde reisorganisatoren, doorverkopers, reisbureaus, advocaten, accountants,… voegen bij stap 2 een kopie toe van het door de reiziger ondertekend aanstellingsformulier en vergeten bij stap 3 hun hoedanigheid en bijhorende contactgegevens niet te vermelden;
  4. klik aan het einde op “verzenden” en ontvang snel een e-mail van ontvangstbevestiging met bijhorend dossiernummer;
  5. noteer het dossiernummer en vermeld dit bij elk verder contact met het GFG®;
  6. GFG® behandelt de schadeclaim zo spoedig mogelijk;
  7. houd het opgegeven e-mailadres in het oog voor informatie over de voortgang en eventuele vragen om aanvullende informatie;
  8. beantwoord eventuele vragen zo snel en nauwkeurig mogelijk.

De schadeafdeling van het GFG® is bereikbaar per telefoon: 02/240.68.00 of per e-mail: claims@gfg.be

Dit zijn de momenteel door het GFG® behandelde faillissementen.

Loading...