Schadeclaim bij faillissement
Boekte je een reis bij een reisorganisator of een doorverkoper/reisbureau, lid van het GFG® en is die/dat failliet gegaan? Dan kan je contact opnemen met GFG®. Wij zijn er om je te helpen.
Procedure:
- verricht geen betalingen meer aan de gefailleerde want deze zijn in géén geval gedekt door onze garantieverzekering;
- vul het schadeclaimformulier hieronder zo nauwkeurig en zo volledig mogelijk in en voeg alle erbij horende bewijsdocumenten toe (maximaal 10 met een maximale totale bestandsgrootte van 5 MB);
- de door een benadeelde reiziger gemandateerde reisorganisatoren, doorverkopers, reisbureaus, advocaten, accountants,… voegen bij stap 2 een kopie toe van het door de reiziger ondertekend aanstellingsformulier en vergeten bij stap 3 hun hoedanigheid en bijhorende contactgegevens niet te vermelden;
- klik aan het einde op “verzenden” en ontvang snel een e-mail van ontvangstbevestiging met bijhorend dossiernummer;
- noteer het dossiernummer en vermeld dit bij elk verder contact met het GFG®;
- GFG® behandelt de schadeclaim zo spoedig mogelijk;
- houd het opgegeven e-mailadres in het oog voor informatie over de voortgang en eventuele vragen om aanvullende informatie;
- beantwoord eventuele vragen zo snel en nauwkeurig mogelijk.
De schadeafdeling van het GFG® is bereikbaar per telefoon: 02/240.68.00 of per e-mail: claims@gfg.be
Dit zijn de momenteel door het GFG® behandelde faillissementen.
Loading...